کسب درآمد ماهیانه 50000 تومان از رنک ایرانی

 

رنک ایرانی از اول اردیبهشت ماه 97 فعالیت خود را آغاز کرده و نحوه کسب درآمد از آن به دو صورت بازدید خودکار (سورف) و جستجوی گوگل می باشد. پرداختی های این سایت به روز و سریع انجام می شود. برای مشاهده پرداختی این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

 پرداختی های رنک ایرانی

  زمینه کاری آن بهبود رنک الکسا و ورودی گوگل سایتها از طریق بازدید خودکار (سورف) و جستجوی گوگل می باشد.  همان طور که می دانید رنک الکسا دارای دو بخش رنک کشوری (ایران) و رنک جهانی (گلوبال) می باشد و هدف از راه اندازی رنک ایرانی نیز بهبود رنک الکسای ایران می باشد.

 

با فعالیت در این سایت می توانید بدون نیاز به کلیک و سرمایه گذاری ماهیانه 50000 تومان از بخش بازدید خودکار  و 15000 تومان از بخش جستجوی گوگل کسب درآمد نمائید. هر زمان موجودی درآمد شما به 10000 تومان  رسید می توانید درآمد خود را برداشت نمائید. در این پست به آموزش کسب درآمد از بازدید خودکار می پردازیم. برای کسب درآمد مراحل گفته شده را طی کنید.

 

ابتدا اینجا کلیک کنید تا به سایت رنک ایرانی هدایت شوید. در صفحه باز شده روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. سپس نام و نام خانوادگی، ایمیل معتبر و رمز عبور دلخواه وارد کرده و روی گزینه " ثبت نام کن" کلیک کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود سپس اینجا کلیک کنید تا به صفحه ورود هدایت شوید اطلاعات خود را وارد کنید و وارد سایت شوید. وقتی وارد سایت رنک ایرانی شدید در قسمت ستون سمت راست عبارت " بازدید خودکار "درج شده با کلیک روی آن گزینه دیگری به اسم " کسب درآمد از بازدید خودکار  " ظاهر می شود. وقتی روی این گزینه کلیک می کنید به طور خودکار کسب درآمد شما آغاز می شود و نوار آبی رنگی ظاهر شده و در هر 113 ثانیه این نوار تکمیل می شود و 2.25 تومان به حساب شما افزوده می شود مجددا این فرآیند تکرار می شود و در هر دقیقه به درآمد شما افزوده می شود. شما باید این پنجره را باز بگذارید تا فرایند کسب درآمد بدون مشکل انجام شود. اما ممکن است هنگامی که نوار به انتها رسید پیامی به شرح ذیل دریافت کنید:

 

هشدار ! مشکلی در بستن یا باز کردن پاپ آپ بوجود آمده است. لطفا تنظیمات پاپآپ را بررسی کرده وRankirani.ir  را در لیست اضافه و صفحه را مجدد بارگزاری نمایید. 

 

این خطا به دلیل این است که مسدود کننده پاپ آپ مرورگر شما فعال است و اجازه باز شدن پنجره جدید را نمی دهد. باید مسدود کننده پاپ آپ (Popup Blocker ) مرورگر خود را برای رنک ایرانی غیرفعال کنید در غیر این صورت درآمدی دریافت نمی کنید. برای این منظور اینجا کلیک کنید. بعد از آن که مسدود کننده پاپ آپ را برای رنک ایرانی غیر فعال کردید به صفحه کسب درآمد سایت بروید تا کسب درآمد آغاز شود.

 
 

توجه داشته باشید از بستن پنجره بازدید خودکار پرهیز کنید تا به صورت خودکار درآمد کسب کنید. در صورت بستن پنجره کسب درآمد شما متوقف خواهد شد.



و سه نکته خیلی مهم:


1- قبل از فعالیت حتما لود شدن تصاویر و عکس ها را از طریق تنظیمات مرورگر غیرفعال کنید تا هزینه اینترنت شما به یک چهارم کاهش یابد. چرا که در انجام فرایند بازدید خودکار اصلا نیاز نیست تصاویر صفحات وب نمایش داده شود و همین لود شدن تصاویر است که بخش اعظمی از ترافیک اینترنت شما را مصرف می کند. از طریق مشاوره با پشتیبانی رنک ایرانی می توانید راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

غیرفعال کردن تصاویر در فایرفاکس

 

2- عده ای به پشتیبانی تیکت ارسال می کنند ما که سایت نداریم چگونه کسب درآمد کنیم؟ در پاسخ باید گفت برای کسب درآمد اصلا نیازی نیست سایت یا وبلاگ داشته باشید فقط کافی است پنجره بازدید خودکار را باز بگذارید تا به طور خودکار کسب درآمد کنید.

 

3- هنگام انجام بازدید خودکار  ممکن است گهگاهی بازدیدها متوقف شود و این مستلزم آن است هر از گاهی سیستم خود را چک کرده تا در صورت متوقف شدن بازدید، تب مربوطه را رفرش نمایید. در صورتی که این کار برای شما اذیت کننده است می توانید از افزونه Auto reload استفاده نمایید تا مراحل فوق به طور خودکار انجام شود.



اما ممکن است دوستانی اعتراض کنند اگر بنا باشد 24 ساعت کامپیوتر یا گوشی ما روشن باشد ممکن صدمه به آن وارد شود. اما نگران نباشید یک راه حل اساسی و علمی برای این کار وجود دارد.

 

پس باید چیکار کنیم؟

برای حل این مشکل سرور مجازی (VPS) بخرید. هراس به دل خود راه ندهید قرار نیست سخت افزار بخرید و تصویر کنید سرور حتما یک سیستم قوی با قیمت بالایی است که باید آن را از مغازه بخرید نخیر اینطور نیست. سرور در واقع یک نوع کامپیوتر مجازی است که از طریق اینترنت به آن وصل می شوید. فقط کافی است نام کاربری و رمز عبور خود را در برنامه Remote desktop وارد کنید و از طریق کامپیوتر، لپ تاپ یا گوشی خود به آن متصل می شوید.

 

نام کاربری و رمز عبور را از کجا بیارم؟ 

نام کاربری و رمز عبور را از سایتهای ارائه دهنده سرور مجازی می توانید دریافت نمائید. برای این کار در گوگل عبارت " سرور مجازی ایران " را جستجو کنید. وقتی از این سایتها سرور خریدید آی پی و رمز عبور سرور را به ایمیل شما ارسال می کنند. بعد از دریافت آی پی و رمز عبور، آن را در برنامه ریموت دسکتاپ (Remote desktop) خود وارد می کنید و به سرور وصل می شوید به همین راحتی.

 

چگونه از ریموت دسکتاپ (Remote desktop) به سرور وصل شوم؟

در ویندور xp‌ مسیر زیر را طی کنید.

Start\All Programs\Accessories\Remote Desktop Connection

پنجره ای به شکل زیر ظاهر می شود. 

 

در سایر نسخه های ویندوز برای پیدا کردن Remote Desktop کافی است فایل mstsc.exe را در درایوی که ویندوز خود را نصب کرده اید سرچ کنید تا به آسانی آن را پیدا کنید.

 

کسب درآمد از رنک ایرانی


 

در پنجره ظاهر شده در قسمت Computer آی پی سرور خود را وارد می کنید.

سپس روی گزینه Connect کلیک می کنید. و پنجره دیگری نمایان می شود.

 

کسب درآمد از رنک ایرانی 

 

 

در این پنجره در قسمت User name نام کاربری Administrator و در قسمت Password رمز عبور سرور مجازی را که از سایتها ارائه دهنده سرور گرفتید وارد می کنید. سپس روی گزینه OK کلیک کرده و به سرور وصل می شوید می بینید که محیطی همانند ویندوز خود دسترسی پیدا کردید که برنامه ها و مرورگر مورد نیاز شما بر روی آن نصب می باشد. مرورگر سرور را بازکنید و با این لینک https://rankirani.ir/login به سایت رنک ایرانی وارد شوید و به کسب درآمد خود بپردازید.

 

چنانچه به هر دلیلی نتوانستید برنامه ریموت دسکتاپ را پیدا کنید کافی است کلمه mstsc.exe را در دایرکتوری که ویندوز خود را نصب کرده اید سرچ کنید تا به آسانی آن را پیدا کنید.

  

 

در صورتی که سوال یا مشکلی در رابطه با کسب درآمد از رنک ایرانی دارید می توانید از طریق ارسال تیکت به پشتیبانی سایت و یا آیدی تلگرام زیر موضوع مربوطه را پیگیری نمایید.

 ایمیل یاهو:

rankirani@yahoo.com


 آیدی تلگرام:

@rankirani